Customer success manager

Markedet responderer godt på løsningen vår - så vi ønsker å styrke kundeteamet med en initiativrik kundeansvarlig - en Customer success manager!

Målet med stillingen er å skape glade og fornøyde kunder gjennom tett oppfølging og videreutvikling av kundeforholdet!

Arbeidsoppgaver

  • Være en forretningsutvikler og endringsagent for kunden – hjelpe kunden å ta ut mer av sitt potensiale gjennom å gi dem mer tid til det som virkelig er verdiskapende for dem!
  • Ansvar for oppfølging av eksisterende kundeportefølje
  • Onboarding nye kunder – igangsetting og opplæring, som oftest via web, men noen ganger ute hos kundene
  • Kurs og opplæring nye tjenester og produkter til eksisterende kunder og brukere
  • Eie ansvaret for kundetilfredsheten
  • Skape tillitsfulle bånd med kundene – bli en «trusted advisor» for å øke verdien for kundene
  • Identifisere nye salgsmuligheter hos kundene, og koble inn salgsteamet
  • Identifisere muligheter for mer, bedre, ny og annen bruk hos kundene
  • Hjelpe kundene å få full nytte av løsningen APEX, få maksimal verdi ut av løsningen
  • Samarbeide tett med våre andre avdelinger, i hovedsak med salg, marked og support

Hva får du?

  • En viktig rolle i bedriften!
  • Jobbe med, og ha kundeansvaret for noen av landets største og beste aktører innen bygg- og eiendomsbransjen
  • Være med på å løfte APEX videre i vekstfasen
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Medlemsskap i treningssenter
  • Romslige lokaler
  • Uformell arbeidsplass med flat struktur og kort beslutningsvei
  • Solid eier med vilje og evne til å satse
  • Karrieremuligheter – vi har store ambisjoner for årene fremover, vi former bedriften og bygger laget fortløpende – og ser på intern rekruttering og det å gi medarbeidere større ansvarsområder som en styrke

Du vil bli en viktig del av et selskap som skal vokse mye og har lagt ut på en spennende reise!

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Erfaring fra tilsvarende stillinger – kundeansvar, key account/account-management – gjerne innen software/SaaS/IT
  • Erfaring med direkte kundekontakt, kundestøtte og opplæring
  • Serviceminded
  • Kommersiell holdning og tankesett 
  • Initiativrik og selvgående
  • Resultatorientert – evne til å effektivt og målrettet få nye kunder og brukere til å bli fornøyde og gode brukere av løsningen
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter 

For mer informasjon, ikke nøl med å ta kontakt med Sverre Andreas Weldingh på tlf +4790969975 eller sverre.andreas@apexit.no!

Vi ser frem til å høre fra deg!