Ny saksliste i Apex

10. august 2016

I sommer har vi gjort en stor oppussing av kjernefunksjonaliteten i Apex. Dette vil gjøre det enda enklere for alle aktørene i både små og store byggeprosjekter å ha kontroll på både reklamasjoner og gjøremål.

Vi jobber hele tiden med å forbedre våre produkter og tjenester. Noe som er veldig viktig for oss er brukervennlighet og at brukerene selv kan velge hvilken enhet (mobil, pad, pc, etc) de ønsker å benytte seg av i arbeidsdagen.

Denne gangen har vi «pusset opp» sakslisten i Apex. Sakslisten er den delen av Apex som er mest brukt og som har flest brukere. Den brukes både av saksbehandlere hos våre kunder og av leverandører i Apex, som får tildelt saker for lukking/utbedring. Etter lansering har vi fått mange positive tilbakemeldinger både når det gjelder brukervennlighet og hastighet. Den nye sakslisten oppleves mye kjappere og den oppdateres veldig raskt når man sorterer og filtrerer. Vi har jobbet en del med akkurat hastighet, da det ofte er snakk om store (og økende) datamengder er det viktig at vi tar høyde for dette og at systemet takler det.

Og det gjør Apex!

Les også: 5 ting som gjør Apex genialt

Vi har prøvd å beholde noe av layout og det som er kjent for brukerene, bare forbedre og forenkle. Vi har gjort det enklere å laste opp filer til en sak og mere oversiktlig å se de filene som er lagt på saken. Du kan nå også dra og slipp en fil rett inn på en sak rett fra din PC. Vi har også forbedret loggmeldingene på saken og hvordan de vises, samt forbedret hvordan man legger
til ny informasjon på sak. Man finner selvfølgelig igjen de kjente funksjonen som det å velge om kunden og/eller leverandøren skal kunne se meldingen. Alt dette vil gjøre det enda enklere for brukerene å få oversikt over status i hver enkelt sak.

Vi håper dere liker de forbedringene vi har gjort og har du enda ikke prøvd Apex, er det bare å ta kontakt med oss på 4000 46 48 eller [email protected]

Følg oss

Instagram LinkedIn

Apex

Nyheter · Personvern

Nettsiden er levert av Doghouse